Home Nieuws Van de bestuurstafel (17 september 2025)

Van de bestuurstafel (17 september 2025)

Iedere eerste dinsdag van de maand komt het bestuur van Valken ’68 bijeen voor een vergadering. Het bestuur heeft besloten transparanter te willen zijn richting de leden van Valken ’68 en meer te delen, zodat iedereen op de hoogte is van de laatste bestuurlijke ontwikkelingen.

Op dinsdag 2 september jl. zijn de notulen van 5 augustus vastgesteld. Onderstaand een samenvatting:

  • Als je vergadert voor de vereniging, mag je natuurlijk een bak koffie of een kop thee pakken. Zorg dat dit altijd via de barmedewerker wordt geregeld die op dat moment dienst heeft. Staat er niemand? Boek het dan weg op de kassa en pak het niet zomaar;
  • De liquiditeit van de vereniging is goed, maar de zomerperiode is wel een tijd waarin veel wordt afgeschreven;
  • Het is niet meer mogelijk om contant te betalen. De momenten op donderdag- en zaterdagochtend zijn geschrapt. Digitaal betalen is het afgelopen halfjaar goed bevallen;
  • De velden zijn gecontroleerd op demping en fitting. Het resultaat was goed: ze zijn weer voor twee jaar goedgekeurd;
  • Er hebben zich mensen gemeld voor het parkonderhoud. Met hen worden gesprekken ingepland;
  • Het dempen van de sloot bij het nog aan te leggen veld 5 wordt zo snel mogelijk uitgevoerd. Er zijn kikkers en andere diersoorten aangetroffen;
  • Voor de selectie zijn extra ballen besteld;
  • De rolverdeling van de nieuwe kantinecommissie is bekend: Auke Hoekstra (voorzitter, financiën en verhuurbeheer), Mirjam Wiersma & Rens Rijnsburger (inkoop & voorraadbeheer), Barry van der Lans & Suzanne Groenendijk (planning kantinediensten), Corine de Mooij (hygiëne & veiligheid), Tjeerd Stuivenberg (evenementen & toernooien) en Johan de Winter (contracten & technische zaken);
  • Het assortiment in de kantine wordt onder de loep genomen. Er wordt ook gekeken naar gezonde opties. De prioriteit ligt nu bij de invulling van de zaterdag;
  • Valken 7 is definitief en inmiddels ook al gestart;
  • Tijdens de familiedagen waren er helaas enkele incidenten. De wijkagent heeft nagelaten contact op te nemen met Michael Sloos;
  • De scheidsrechtersclinic voor de zomer was zeer nuttig. De deelnemers hebben een shirt ontvangen als dank voor hun inzet;
  • De businessclub blijft groeien: we gaan hard richting de 60 leden;
  • De presentatiegids is inmiddels beschikbaar voor iedereen. Helaas is de dankbaarheid daarvoor niet altijd terug te zien: de uitgedeelde gidsen worden soms weggegooid of blijven liggen. Erg jammer!;
  • De mailmigratie heeft plaatsgevonden en is goed verlopen. Nu is het belangrijk dat iedereen binnen de vereniging er goed gebruik van gaat maken, zodat alles wordt geborgd en andere of toekomstige vrijwilligers ook bij informatie kunnen. Voor hulp of vragen kan contact worden opgenomen met Jan Hoekstra;
  • De eerste tekening van de nieuwbouw is gepresenteerd, er is ruimte bespaard en er is een financiële commissie in het leven geroepen die bestaat uit Hugo Slootweg, Jaap Janssen, Jonathan Keijzer en Stephan Slootweg.

Voor opmerkingen of vragen kun je een bericht sturen naar secretariaat@valken68.nl.

Deel dit bericht